1. 5. 2008

Deň 32 - Odlet domov.

29.4.

Este vcera vecer sme si na hoteli objednali 2 taxiky na 6:45 aby sme o 7 boli na letisku. Plan bol prist na checkin trochu skorej aby sme mali miesta viac vpredu lietadla.
Budicek bol o 6:15 bez ranajok. Len obliect a vypadnut. Taxikar chcel po nas 30 Sol, ale dostal len 20. Na hosteli pri objednavani sme sa jasne dohodli ze to bude 20 za taxik.

Po prichode na letisku bola na chekin do Madridu uz celkom slusna rada. Takze dobre miesta uz asi nedostaneme. Ja s Evou a Adou sme vybavili checkin bez problemov a cakali sme bokom kym pridu aj ostatni. CHalani sa nejak dlho dohaduju pri prepazke.
Ja som sa teda vybral hladat stanok spolocnosti Rent a cell Perru, aby som vratil pozicany telefon. Vyslo am to na 23$, ale moc som ho nevyuzil. Dovolal som sa s nim jedine domov na pevnu linku. Nedovolal som sa na ziadny s mobilov, comu teda nerozumiem.
Ked som sa potom stretol s babami, dozvedel som sa ze Radim stratil letenku a preto sa tam tak dlho dohadovali.
Ranajky som vybavil dvoma hamburgermi za 20Sol ktore som si uz al musel pozicat od Adi, lebo mne uz peniaze dosli.
Este mi zostalo poslednych 40$, z toho 30 este potrebujeme na zaplatenie nejakej tax na letisku. Eva s Adou uz tolko tiez nemaju a tak sli vybrat z bankomatu 60$, ale bankomat Adi ziadne dolare nevydal. Tak som to skusil ja s rovnakym vysledkom. Ziadna hlaska, ziadny papier, vratilo kratu a nic sa nedialo. Skusil som teda vybrat prislusnu sumu v Soloch . To zafungovalo, asi bankomat nemal dolare.
Hned na to mi ale nasrata Ada oznamila ze jej prisla SMSka z Tatrabanky , ze jej odpisali z uctu 60$. Super. Takze budem na tom asi podobne. Tu uz asi nic nevyriesime, navyse uz je najvyssi cas postavit sa do rady na zaplatenie taxy.
Budeme to musiet skusit reklamovat az doma.
Zrovna prisiel Rado s Honzom od chekinu. Oznamili nam ze Radim s nami neleti.
Nasli ho sice v systeme, ale aj tak ho bez letenky nepustili. Chalani mu teda nechali nejake zvysne peniaze a Radim zostal v Lime. Zatial nevieme kedy poleti domov pretze zajtra tato spolocnost neleti.

Vybavenie vsetkych formalit na letisku, vystatie vsetkych rad na checkin, tax, imigracnu kontrolu kde bolo treba odovzdat ustrizok z formulara vyplneneho pri vstupe do Peru, k tomu ranajky a toaleta, zabrali vyse 2h. Vsetko tu slo strasne pomaly.
Aj samotny boarding do lietadla trval dost dlho a tak startujeme miesto o 10 az okolo 10:45.
Planovany prilet o 5:00 Madridskeho casu. Let trava 12h palubneho casu.
Let bol opet bez problemov. Ani som nevedel o svete, lebo po obede som si dal tabletku na spanie a zobudil som sa az kratko pred pristanim v Madride.

Žiadne komentáre: