1. 5. 2008

Deň 33 - Návrat

30.4.

Tak a sme zase doma. (Teda niektory)

V Madride sme pristali priblizne o 5 rano na teriminal T1. Mne s Evou a Adou leti lietadlo do Viedne o 8:50, chalanom az zajtra. Rozlucili sme sa teda a vyrazili na autobus na terminal T4, chalani zase na taxik do mesta kde mali rezervovany nejaky hotel. Vecer ich caka dalsi v poradi uz 4 rozluckovy vecer. :-))

Po chekine sme si dali ranajky v podobe sendvica a kavy.
Krátky let do Viedne, trvajúci necelé 3 hodinky, bol dosť o ničom. Spoločnosť Iberia mala nejaký problém so zásobovaním a tak na palube lietadla nebolo vôbec nič na pitie ani na jedenie. :-(

Na letisku vo Viedni nás na chvíľu vystrašili problémi s batožinou. Nejak stále nechodila a nechodila a tak sme čakali a čakali. Ked už ale z informačnej tabule pri páse zmyzlo číslo nášho letu a nahradili ho dalšie lety z Londýna, a Ľubljany, tak sme dosť zneisteli. Neboli sme jediní, s nami tu ešte čakalo asi 20 ľudí z nášho letu. Konečne po vyše pol hodine sa objavili ďalšie batohy a naštastie aj naše.
Na letisku už na nás čakal Adin kamarát s autom, ktorý nás odviezol do Bratislavi.

Povodne sme mysleli, ze s Evou pojdeme do Prahy az zajtra, ale nakoniec sme usudili ze buede lepsie ked to uzavrieme este dneska, a zajtrajsi volny den 1.5. vyuzijeme na odpocinok.
Zobrali sme si teda od Adi veci co sme u nej mali odlozene, rozlucili sa a vryrazili na cestu do Prahy.

Praha nas privitala, dopravnou zacpou. Hura naspet v civilizacii. ! :-(
STale mam nejaky divny pocit. Jednak sa mi nechce verit ze uz to skoncilo, jednak na mna dolieha akysi kulturny sok. Vcera som bol este na inom kontinente, dnes uz doma. Cestou sa stale obzeram z auta, ako som si na to zvykol v taxikoch. Pozeram sa na nase pekne domi, panelaky, moderne budovi, a pred ocami mam stale tehlove domi bez omietky, spinave ulice a hlinene chatrce.
Doma cisto, fungujuce WCko, tepla voda.
Hned som si doprial hodinovy horuci kupel na privitanie. A pustil sa do vybalovania batoha. Keramika ktoru som viezol nastastie prezila cestu bez uhony.

...

P.S. Radim si vychutnal ďalší deň v Lime. Do Madridu letí večer 2.5. a z Madridu do Prahy 3.5. Musel si ale kúpiť novú letenku. Takže sa mu to ešte viacej predražilo. Hold, za chyby sa platí.