28. 2. 2008

Ako to začalo

O Ceste do Peru sme prvý krát začali hovoriť asi pred 2,5 rokmi v práci. Vtedy sme pracovali ja Rado a Radim na spoločnom projekte. Rado vtedy šiel na cestu po Nórksu, a pri zháňaní informácií našiel niekoľko cestopisov o Peru ktorými nás navnadil. Ja som teda dovtedy vedel o Peru akurát to že je tam známa zrúcanina Inckého mesta MachuPicchu a záhadné obrazce na náhornej plošine Nazca, o ktorých písali ufológovia, a prezentovali názor že sú mimozemského pôvodu. Nie som žiadny cestovateľ. Okrem dovolenky pri mori som nikdy nikde nebol a sám by som sa na podobnú cestu nikdy nevydal. Ale v skupinke kamarátov ma táto možnosť od začiatku lákala. Bohužiaľ vzhľadom na nedostok času a peňazí sme o tom len hovorili a nič sa niedialo. Nakoniec, keď konečne prišlo na rad kupovanie leteniek v lete 2007, som z finančných dôvodov z týchto plánov upustil. K skupinke som sa znovu pridal až na poslednú chvíľu keď som v Novembri kúpil letenku na rovnaký let.

Žiadne komentáre: