29. 2. 2008

Letenky

Kúpa leteniek je asi tým najzásadnejším krokom. Kým nie sú letenky, stále sa posúva termín, nikto sa poriadne nevenuje príprave, ja som stále trochu váhal. "ÍSŤ , ČI NEÍSŤ !". Až od chvíle keď som si zaplatil letenky som bol definitývne rozhodnutý a všetky pochybnosti ma prešli.
Ako som už písal v predchádzajúcom príspevku, letenky sme kupovali na dvakrát. Z toho vyplýva aj skutočnosť že odlietame v dvoch skupinách. Prvá skupina letí z Prahy do Madridu. Ja letím s druhou skupinkou z Viedne do Madridu so spoločnosťou IBERIA. Prílet do Madridu 15:20.
Tu sa obidve skupinky spojíme a z Madridu odlietame spoločne do Limy spoločnosťou QAPLH v na druhý deň 8:30. Takže máme spústu času na krátky prieskum Madridu. :-)
Spiatočné letenky máme tak isto Lima - Madrid a potom Madrid-Praha, respektíve Madrid - Viedeň.
Spiatočné letenky z Viedne nás vyšli na 25000 Kč. Letenky z Prahy boli asi o 3000 drahšie.

Žiadne komentáre: