21. 3. 2008

Žltá zimnica

Na Stredu 19.3. som bol na poslednom očkovaní na žltú zimnicu. Je to živá vakcína a doktor ma upozornil že až do 5-6 dní sa po nej môžu vyskytnúť horúčky a únava. Ale že ak k tomu dôjde že nemám robiť paniku že je to vpohode a mám si zobrať acylpirin a hotovo. Asi to bude pený sajrajt tá vakcína. Keď som vyšiel z ordinácie, koho tam nevidím ? Honzu s Davidom. Ani som nevedel že sú objednaný ten istý deň. Tak sme si chvýľu pošpásovali, na tému žltej zimnice a malárie. Chalani majú už tiež tú správnu cestovnú náladu.
Ako som už písal , keďže nejdemoe do pralesa, rozhodli sme sa antimalarika preventívne nebrať. Na doporučenie doktora som si ale nechal predpísať jedno balenie Malaronu, pre prípad že by sme to predsa len niekto chytili.
Ako sa neskôr ukázalo vakcína splnila čím hrozila. (alebo na mňa zase niečo lezie) Mal som po nej zvýšenú teplotu a bol som k smrti unavený, nasledujúce dva dni som šiel do postele hodne skoro.

Žiadne komentáre: