21. 3. 2008

Týždeň do odletu !

Termín odletu sa nezadržateľne blíži. Posledné 3 týždne už odratávam dni ako vojaci pred civilom, a pomaly sa ma zmocňuje cestovná horúčka. Peru sa stáva stredobodom mojej pozornosti a myslím na to aj v práci. Tento týždeň som už mal trochu problémi so spaním. Teda až do doby než to vyriešila, vakcína na žltú zomnicu. Tá ma zložila lepšie ako nejaké tabletky na spanie. Každopádne sa na cestu už veľlmi teším a najredšej by som posledný týždeň už preskočil a hneď letel. Ešte že sú tie Veľkonočné sviatky a trochu sa odreagujem. Myslím že ostatn9 sú na tom veľmi podobne. Rado si čítal opäť nejaké cestopisi a narazil na nejaké popisy z Bolívie a z najväčšej soľnej púšte na svete. Tak začal presadzovať myšlienku , že by sme ten posledný týždeň nemuseli ísť na sever Peru, ale do Bolívie. Mne osobne je to jedno. Ak pri ceste do Bolívie nevynecháme zjazd na bicykloch po ceste smrti, tak som za. :-).
Ostatní členovia výpravy taktiež finišujú s prípravami. Radim si to nechal na poslednú chvíľu a tak teraz nakupuju vo veľkom a bere to jedno za druchým a taktiež vsadil na nový spacák ako na hlavný bod výbavy. :-).
Eva nám medzitým vybavila spoločnú lekárničku. Keď som to videl až ma zamrazilo. Krabica asi 20x30x30 cm, úplne zaplnená krabičkami s liekmi. Tak ma napadlo či sme to trochu neprehnali a že to začína vyzerať ako zájazd hypochondrov. :-). Ale zase keď si predstavíme že je to pre 7 ľudí, tak dajme tomu. Každopádne to budeme musieť po troške rozdeliť medzi všetkých členov, ešte by nám Evu na letisku zatkli za pašovanie drog a čo potom. :-)
Andrea sa v Bratislave tiež činila a zohnala nám odvoz na letisko do Viedne. V tomto smere to majú chalani čo letia z Prahy jednoduchšie. Ale nám sa zato výlet začína už o deň skorej. :-)
S psotupujúcim časom som sa rohodol čeknúť zoznam, či mám naozaj všeko čo budem potrebovať. Zoznam už mám pritom v Exceli, takže som šiel pekne zaradom a zháňal jednotlivé položky po byte a všetko som to pekne ukladal vedľa seba na posteľ. Podarilo sa mi obložiť celú posteľ 140x200.








Medzi týmito vecami ešte chýba čelovka, ktorá som objednal z Bonus Programu Českej Sporitelne a už ma čaká na pošte, topánky a bunda ktorú budem mať na sebe, predlžovačka , a prípadne nejaké potraviny a sladkosti. Teraz je otázka či to všetko dokážem narvať do jedného 65+10 batoha a jedného malého príručného , ktorý by ale nemal byť moc ťažký, keďže s ním budeme ešte behať po Madride, kým budeme čakať na let z Madridu do Limy.
Po tomto pokuse som všetky naskladané veci uložil do prázdnej skrine ktorú mám na chodbe a od tejto chvíľe sú takpovediac zapečetané až do odchodu. :-)
Záver: výbava je komplet. READY TO GO ! :-)

Tento zápis úž píšem na poslednú chvíľu. Za necelú polhodinku odchádzam na sviatky na Slovensko. Dúfam že po včerajšej hromadnej havárii na D1 keď sa tam zrazilo 200 aut, bude dneska cesta o trochu lepšia. Na nasledujúce 4 dni sa odmlčím a ďaší zápis sa objaví pravdepodobne až tesne pred odletom.


Žiadne komentáre: