21. 3. 2008

Posledné nákupy

Posledný pokus o nákupy v Nedeľu nedopadol úplne ideálne. Tak som sa vybral na nákup ešte uprostred týždňa. Keď som videl to počasie čo tento týždeň vládlo v Prahe, ani sa mi moc nechcelo.
Celý čas snežilo fúkal vietor, proste ani psa nebolo hodno vyhnať von. Nakoniec som sa predsa len hecol a v Utorok som si po obede na chvíľu odskočil z práce do mesta. Mal som to nasmerované do Hudzsportu na Štrosmajeráku, ale až tam som nedošiel. Spomenul som si že po ceste mám ešte Hanibal sport na Náměstí Míru a že na internete sa mi celkom páčil výber batohov ktoré tam mali. Cestou ma zastihla poriadna snehová chumelica, tak som bol donútený schovať sa v najbložšom obchode. A najbližší obchod bol ku podivu nejaký obchod s fotaparátmi. :-). Ako som sa tam tak rozhliadal, padli mi oči na statívy. Tak som si hneď dplnil výbavu o jeden mini statív.
V Hanibale som to už moc neriešil. Vybral som si batoh ktorý je niečo medzi turistickými a mestskými batohmi. Má dve komory, vývod na camel back, bočné sieťky na fľaše, 30l, nastaviteľné popruhy, k tomu jedny trekové ponožky a bol som rád že mám ďalší bod odfajknutý.
Ešte som kúpil jedny trekové tenisky v ktorých budem chodiť väčšinu času, igelitové sáčky na zabalenie vecí a to by malo byť už naozaj všetko !

Žiadne komentáre: