28. 3. 2008

Odchod do Bratislavy

Veľká Noc je za nami, týžeň ubehol ako voda a je termín odchodu. Bohužiaľ cesta sa nezačína zrovna najlepšie.
Čo som pred týždňom považoval za najväčší problém, a to ako sa zbalím do toho jedného batohu, nakoniec nebol až taký problém. Pri troche násilia sa tam zmestilo všetko a ešte trocha navyše. (pár sladkostí a orieškov na cestu) :-) Zatial neviem koľko to váži , nemám to ako odvážiť.
Oveľa väčšia nepríjemnosť ma postihla včera. Opäť mi vysočila dosť vysoká horúčka. 2 dni pred odletom veľmi znervózňujúca vec. Ihneď som nasadil intenzívnu domácu liečbu a zaliezol do postele. Zatial mi to ale nprešlo aj, keď som strávil od včera väčšinu času v posteli.
Dneska už pri tom musíme odcestovať do Bratislavy. V liečbe budem musieť pokračovať u Andrey kde tú jednu noc prespíme. Dúfam že je to spôsobené len tým posledným očkovaním a že to čo najskorej samo prejde, inak mám problém. :-(
Blíži sa 2 hodina., zájdem ešte niekam na obed, skočím na poštu odážiť batoh, vyzdvihnem Evu a okolo 4 vyrazíme do Bratislavy.

Žiadne komentáre: