17. 3. 2008

Neďeľné nákupy

Včera sme sa s Radom vybrali do nákupného centra doplniť, posledné chýbajúce veci do výbavy. Mojím hlavným cieľom bolo zohnať malý batoh, do ktoého dám hlavne elektroniku, nejakú mikinu, a pár osobných vecí , ktoý si potom budem môcť zobrať do lietadla. Chcel by som nejaký 30 litorvý, a hlavne chcem aby mal po bokoch vrecká na fľaše. Plán bol, že navštívime, nejaké obchodné centrum, Rockpoint, Intersport, a potom zájdeme na Štrosmajerák , alebo na Masaričku do Hoody sportu. Tak sme pekne po obede o 1 , vyrazili do obchoďáku "Šestka". Je to trochu ďaleko, ale ja som tam ešte nebol, tak som sa tam šiel aspoň pozrieť. V miestnom interšporte som už mal v ruke prichystané dva batohy ktoré by mi asi aj vyhovovali, i keď s nejakými výhradami, ale ešte som si povedal že najprv pozrieme ďalšie možnosti a až potom budem kupovať. Tak sme ešte zašli do RockPointu, kde mali až 50% zľavy. Ale tam sa mi žiadny batoh nepáčil. Ale mali tam za 170 Kč malý cestovný vankúšik v malom skladnom zaťahovacom obale. Proste rozkošný. :-) "Ten musím mať". (si hovorím) Tak som ho zobral. Ďalšou zastávkou bola predajňa Columbie. Tu som sa nachytal na tenšie plátené nohavice. Tie sa tiež hodia so sebou, rifle budem mať na sebe, a tieto sa ľahšie zbalia do batohu a sú ľahšie. Tiež keďže sú tenšie a obsahujú nejakú syntetiku, v chladnom počasí ľahšie uschnú.
Po vyše 2 hodinách strávených v obchoďáku sme sa vybrali ešte do mesta do toho Hudy sportu.
Keď sme po obkrúžení celých Holešovíc a hľadaní miesta na parkovanie sme nakoniec zaparkovali na reserve pre ministerstvo financií. (V Nedeľu tam bolo voľno) Problém ani nebol v tom že by sa žiadne miesto na zaparkovanie nenašlo, ale v tom že všetky ulice sú od Marca vyhradené pre rezidentov a parkovať sa dá len s rezidenčnou kartou. To je pekná blbosť. Keď sa človek vybere na výkendové nákupy, a potrebuje len na chvýľu zaparkovať pri nejakom obchode tak neni šanca. No ale to je jedno. Aj tak sme vzápätí zistili , že HudySport je zavretý. Ešte sme teda pokračovali na Masaryčku. Rado vravel že tam majú v Nedeľu otvorené že to pozeral na Internete. Aké však bolo naše prekvapenie keď sme tak dobre rozbehnutí aj tu narazili na zamknuté dvere. Vnútri pritom boli ešte nejaký ľudia pri pokladni. Vývesný štítok hlásal otvorené v Nedeľu 11:00 - 16:00. Letmý pohľad na hodinky - 16:01. Whoops. :-(
Nezostalo nám nič iné len sa s dlhým nosom vrátiť domov.
Výsledok Nedeľného nákupu = -1000 korún na účte a batoh stále nikde. :-(
Aspoň sme sa cestou domov zastavili v pizzerke na dobre jedlo na spravenie nálady.

Žiadne komentáre: