4. 4. 2008

Deň 7 - Arequipa, choroba

Hola amigos.
Tentorát bude môj príspevok veľmi krátky. Od včera od raftov ležím v posteli s vysokými horúčkami. :-( Neviem čo to je (nič ma nebolí len mám horúčku) a mierne črevné problémi. Tak kombinujem antibiotiká a lieky na hnačku. Hold, budem musieť oželiet jednu z najlepších častí výletu na ktorú som veľmi tešil. :-(
Ostatní členovia skupinky vyrazili o 8 ráno na 3 dňový trek do Colca Caňonu. Ja som si zaplatil 2 noci v jednoposteľlovej izbe kde budem trčať kým sa ostatní vrátia. Aspoň im za ten čas postrážim batohy.

Colca Cannon sa dá robiť vicerími spôsobmi.
  • 2 dňový výlet autobusom - začína sa skoro ráno asi o 1 vnoci. (záleží od cestovky) Odvezú vás do dediny Chivay kde sú termálne kúpele. Potom vás autobosom vetú naspeť cez Colca caňon a zastavujú na všetkých zaujímavých miestach, ako je Miradores , Cruz del condor a ďalšie mena ani neviem.
  • 2 dňový výlet s treckom. - podobne ako prvý varianta, ale spiatočnú cestu si šlapete, samozrejme nie celú ale zase len niektoré zaujímavé úseky, potom vás autobus zase vyzdvihne a odvezie o kus ďalej. Tetno výlet má nevýhodu, že šlapaním stratíte čas, a tak neobsahuje zastávky na všetkých zaujímavých miestach, len na tých najznámejších.
Naši si dohodli v cestovke ďalšiu variantu. 3 dňový trek private car. Vyrazili o 8 rano. Rozložia si to na 3 dni aby mohli robiť pešie túry po všetkých úsekoh a zároveň sa mohli nechať odviezť na všetky zaujímavé miesta.
Na tento trek sa k nim pridal aj jeden Američan z Havaya, ktorého sme spoznali na raftoch. Rozpraval nám veľmi nemilú príhodu z Limi, kde ho falošný policajti obvinili že prenáša kokain a pod zámienkou prehliadky ho zobrali na nejakú akože stanicu a tam mu zobrali cely batoh, so všetkými peniazmi aj kreditkami a doklami a zminli. Teraz čaká v Arequipe kým mu príde nová kreditka a doklady.

Tak pre dnešok budem končiť a idem naspäť do postele.

Čafte.
Maťo.

Žiadne komentáre: