20. 4. 2008

Den 23 - Cuzco

Dneska sa neudialo nic zaujimave.
Pocas Camino Inca sme sa rozhodli ze budeme dalej pokracovat v ceste do Bolivie. Takze dnesny den bol zasveteny priprave na presun do Bolivie, vyprat, vybrat peniaze z creditiek (uz dosli :-( ), zistit a zakupit listky do La Pazu, zistit autobusy naspet z La Pazu a zarezervovat letenky z Cuzka do Limy na 28.4. Rozhodli sme sa ze z Cuzka do Limi poletime, kedze autobuzom to trva vyse 20h, a lietadlom nieco cez 1h.

Dnesnym dnom sa taktirez rozdeluje nasa skupina. David s Honzom sa rozhodli ze do Bolivie nejdu a ze chcu ist robit treky okolo Huarazu. Na dnesny den si naplanovali Cyklo vylet po nejakych pamiatkach a downhill. Zajtra vyrazaju do Limy.

Okrem toho ze na dnesny den sme nemali naplanovane nic zvlastne, navyse sa ani nezacal dobre. Pre zaciatok, som si vybral pebniaze z bankomatu (400 Sol a 400$), zbalili sme veci, zaoplatili hostel, (veci sme este nevchali na Davidovej izbe) a vyrazame na autobusovy terminal. Pri plateni taxikarovy som si asi zle strcil penazenku do vrecka a musela mi pri vystupovani z taxika vypadnut. Vsimol som si to o par metrov dalej, ale taxik uz bol fuc. Takze som prisiel o vsetky soly co som rano vybral. :-( Taxikar ma dneska vianoce. Je to jeho plat za 2-3 tyzdne. (mozno aj viac). Nastastie doklady a dolare mam v telovej kapsicke.

Listky do LaPazu sme kupili na dnes vecer o 22:30, Prichod bude asi o 10 zajtra rano.
Kvoli nedostatku casu sme museli zrusit vylet do posvetneho udolia Urubamby. To ma dost mrzi. Tato cast urcitre patri k navsteve Cuzka.
Zvysok dna sme planovali stravit prehliadkami miestnych muzeii, ale aj tu sa nam dnesny den nevydaril. JE totiz Nedela, a muzea su zatvorene. :-(
Takze sme sa len tak poflakovali po meste, v jednej restike sme dali obed, v inej zase kavu.

Ja som sa este stavil na internet prekopyrovat fotky z fotaka na disk do mp3 prehravaca, pretoze uz som zaplnil celych 18GB kariet co som mal zo sebou a pridam este nejake fotky z predchadzajucich dni. Uz sa ozvali pripomienky ze nedavame ziadnre fotky. Ono to ale neni sranda sem nieco uploadovat na tomto pomalom internete a casu je malo.

(no tak asi to zas nevyjde, kopirovanie kariet ide strasne pomaly)

Mato.

Žiadne komentáre: